loading...
مهندسی برق + سایر رشته های دانشگاهی
بازدید : 672 نظرات (0)

در این پست سورس کامل همراه با فایل اجرایی بازی جذاب مار و پله به اشتراک گذاشته شده است.این پروژه ها به زبان سی شارپ (#C) و سی پلاس پلاس (++C) نوشته شده است

پروژه اول : بازی مار و پله می باشد که به زبان سی شارپ نوشته شده است.بازی مارپله یکی از ب ...

بازدید : 126 نظرات (0)

سورس کد برنامه paint با شی گرایی که در آن رسم مستطیل مربع دایره و تغییر رنگ و... داریم این برنامه به زبان سی شارپ نوشته شده است .

برای ارائه به عنوان پروژه درس های برنامه نویسی می باشد.

...
بازدید : 143 نظرات (0)

برنامه ای بنویسید که یک عدد را بگیرد اگر یک رقمی بود توان دوم، اگر 2 رقمی بود مقلوب، اگر 3 رقمی بود مجموع رقم های آن و اگر 4 رقمی بود هر رقم را در یک سطر جداگانه بنویسد و اگر 5 رقمی بود پیام داده شود خارج از محدوده؟

...
بازدید : 592 نظرات (0)

در مسئله برج های هانوی ۳ برج (میله) و n دیسک با قطرهای متفاوت روی اولین برج داریم.دیسک ها به ترتیب نزولی قطرها روی اولین برج از پایین به بالا چیده شده اند.کل دیسک ها را از برج اول (A) به برج سوم (C) منتقل کنید به گونه ای که همان ترکیب دیسک ها در برج اول ، در برج شوم پدید آید.

بازدید : 103 نظرات (0)

پروژه مدیریت انبارداری داروخانه به زبان C#.net با پایگاه داده sql server طراحی و پیاده سازی شده است. از مزایای پروژه می توان استفاده از validation به منظور جلوگیری از ورود داده نامعتبر به پایگاه داده و طراحی شده به صورت چند لایه را نام برد.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ابزار وبمستر

    پشتیبانی

  • کد نمایش افراد آنلاین